Tuesday, January 23, 2007

Tails & Toes Tuesday

The CEO (Cat Executive Officer) says:
"Callie, take a memo: All employees will get back to business, stop this Tuesday tails & toes & trivial nonsense and focus on the bottom line. Fracas, keep promoting your Cat Portrait Sale. Sharolyn, get your cat greeting cards printed. And Callie, make me an appointment with the V.E.T. ... there seems to be a tiny tail growing out of my head."

The Catankerous Catministrative Assistant says:
"Rocky, get off my tail and take your own #!*&#! memo. My toes are bigger than my head. My toes have claws. My toes will pull that tiny tail right out of your head."



Oscar the Maintenance Manx says:

Quit complainin', Rocky. At least you got a tail growin' out of somethin'! No matter how much I beat my head against this table leg, mine won't grow!

15 comments:

mannyed said...

haha the boss man has a tiny tail growing out of his head, heheh!

thewife said...

I love your blog. We have three cats of our own. The one can be a handful, her name is Angel but she is so far from it. She is the type you can't even pet her only on her terms and that is very far and few in between. But still I try everyday to end up with battle scars to prove it.

Cecilia & The 2Bs said...

Love the tiny tail. Ha, ha.

Eric and Flynn said...

Hahaha. Dat's a kyoot tale yoo got growing out of yer hed. If yoo get anuvver one it will look like horns, an then yoo will look like a devil.

Lux said...

You guys are funny!

Lone Star Purrs said...

Fanks fur stoppin' by! We's sorry that we hafn't gotten back to y'all sooner. Momma's inbox is kinda messy.
::purrs::
~Meeko, Kiara, & Emmy

Junior said...

Oh Oscar! Maybe one of the artsy beans can make you a tail!

Grr, Midnight & Cocoa said...

we love you guys (and girls) - you're hysterical!

DEBRA said...

Wooohoooo HI Oscar!!! Woowee yu look a lot like me. It's nice to meet anutter Manxie, especially a tuxie manxie!! Yur furry handsome!

Abby

Victor Tabbycat said...

Yup, I saw Oscar an thought, "He looks like Abby!" Fanks fur the good laffs! Yur all good cats, huh, cept Rocky seems a little, um, bossy.

Karen Jo said...

That's a funny tail you've got growing out of your head, Rocky. It looks like you've got a little rebellion in the ranks.

rosie(extraordinary) said...

....I must say....your cats have some EXTRAORDINARY FB's........

M- Filer said...

Awww, Rocky looks like my Tuxedo kitten Bubbles

Victor Tabbycat said...

Ms Callie, Champion CatWhacker, if Mom had any idea how to encurage Bonnie to be nice, she'd tell. I fink Bonnie shares yur title cuz efurry time I say hello, she whacks me. I just wanna play, but she hisses an runs, so I chase, an when I catch her, the growlin an whackin begins. Sigh. She's nice enuf in the food room when Mom's gettin us treats, as long as I don't get too close.

Anonymous said...

酒店經紀PRETTY GIRL 台北酒店經紀人 ,酒店經紀 酒店兼差PRETTY GIRL酒店公關 酒店小姐 彩色爆米花酒店兼職,酒店工作 彩色爆米花禮服店, 酒店上班,酒店工作 PRETTY GIRL酒店喝酒酒店上班 彩色爆米花台北酒店酒店小姐 PRETTY GIRL酒店上班酒店打工PRETTY GIRL酒店打工酒店經紀 彩色爆米花